جشن پرسپولیسی های قدیمی به مناسبت سالروز 6 تایی ها

جشن پرسپولیسی های قدیمی به مناسبت سالروز 6 تایی ها

جشن پرسپولیسی های قدیمی به مناسبت سالروز 6 تایی ها

 

پیشکسوتان پرسپولیس

پیشکسوتان پرسپولیس

به گزارش ورزش 11، ظهر امروز و در سالروز بازی معروف شیش تایی ها کانون هواداران پرسپولیس مراسمی را در رستوران  سنتی شب های تهران واقع در خیابان ستارخان برگزار کرد.

این مراسم  متقارن شد با سالروز میلاد امام رضا (ع) تا مولودی خوانی هم در آن گنجانده شود.

کانون مشوقین باشگاه پرسپولیس  با اسپانسرینگ شرکت درسا این مراسم را برگزار کرد.

 

تصاویری از دربی سال 52 و بنرها مختلفی به مناسبت این بازی تاریخی در مقابل رستوران نصب شده بود.جالب اینکه در بین بنر ها تصاویر تیم هایی که توسط پرسپولیس 6 تایی شده اند هم دیده می شد!

 

این مراسم از ساعت 12:20 دقیقه تا 13:30 دقیقه طول کشید و پیشکسوتانی مثل  رحم یوسفی،عباس کارگر، ضیا عربشاهی،کاظم سیدعلیخانی،مرتضی فنونی زاده، محمد صادقی، حمید جاسمیان، جواد حسن زاده ،همایون بهزادی، علی پروین و  مسیح مسیح نیا  در آن حضور داشتند.

 

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال،ملائکه مسوول دفتر ریاست جمهوری ،اسماعیل زاده مشاور وزارت صنعت و تجارت و ندیمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم در این مراسم حضور داشتند.

 

تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس که به این مراسم دعوت شده بودند با عذرخواهی در این جشن شرکت نکردند.
مهدی حدادپور از روزنامه نگاران  پرسپولیسی و مولف کتاب تاریخچه پرسپولیس  وقایع و اتفاقات بازی معروف  6 تایی ها را  برای حضار بازگو کرد.

 

دوربین و خبرنگار برنامه نود هم در محل حضور داشتند.

جمید جاسمیان و همایون بهزادی که در بازی معروف 6 تایی ها هت تریک کرده خاطراتی را از این بازی بازگو کردند.

 

در حاشیه صحبت های جاسمیان  وی اعلام کرد بهتر است الان مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس تغییر نکند.وی گفت به هواداران حق می دهد که از نتایج پرسپولیس ناراحت باشند.جاسمیان از پیشسکوتان خواست به پرسپولیس کمک کنند تا این تیم از شرایطی که برایش ایجاد شده نجات پیدا کند.

 

همایون بهزادی هم گفت جاسمیان  بزرگ باشگاه پرسپولیس است و کاپیتانش بوده است.بهزادی گفت زمانی که برای پرسپولیس بازی می کرده  و تیم نتیجه نمی گرفته بازیکنان این تیم تا صبح نمی توانستند بخوابند.

 

در ادامه داریوش خواجه نوری سرود رسمی باشگاه پرسپولیس را اجرا کرد.کلیپ این کار هم پخش شد.وی گفت در بخش دکلمه این کار علی پروین از همه بهتر اجرا کرده و در بخش اصلی ترانه محسن خلیلی بهتر از همه خوانده است.

 

امروز سالروز تولد ناصر محمد خانی هم بود.او هم به این مراسم دعوت شده بود اما در بین پیشکسوتان حضور نداشت.
در ادامه مراسم کیکی که به این مناسبت تهیه شده بود  روی آن عدد 6 دیده می شد  بریده شد و پیشکسوتان با آن عکس یادگاری گرفتند.

 

یکی از لیدرهای قدیمی  پرسپولیس شعارهایی که در وصف بازی 6 تایی ها ساخته شده بود را خواند.چندین نفر از لیدرها و بوقچی های قدیمی پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:9 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]